5 років гарантіїї на ГНСС приймачі SOKKIA
Published: 14.12.2020 Times Read: 50 Comments: 0
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГНСС-ПРИЙМАЧІВ SOKKIA
Необхідні умови для збереження гарантій:
1) Щорічне технічне обслуговування (ТО) в авторизованому сервісному центрі ТОВ "УКРГЕО-ПРОЕКТ" є обов'язковою вимогою гарантії.
В ТО входить:
- Огляд зовнішнього стану приладу;
- Огляд наявності та стану забруднення, заглушок, прокладок зовнішніх портів, акумуляторного відсіку, слотів SIM карт і карт пам'яті;
- Перевірка роботи клавіатури та індикаторів;
- Перевірка роботи зовнішніх слотів SIM-карт та карт пам'яті (при наявності);
- Перевірка роботи зовнішніх портів зв'язку, живлення та роз'єму радіосигналів (при наявності);
- Перевірка та оновлення до актуальної версії встановленого внутрішнього програмного забезпечення (плата живлення, плата приймача, радіо та сотового модему, компас, електронний рівень);
- Перевірка внутрішньої пам'яті приймача (за наявності);
- Перевірка ємності вбудованих, з'ємних акумуляторів та внутрішніх батарей пам'яті (при наявності);
- Перевірка та регулювання при необхідності частоти кварцового генератора GNSS плати;
- Перевірка роботи вбудованих модулів безпровідної зв'язку (за наявності);
- Перевірка роботи радіомодему в режимах ровера та бази (за наявності);
- Перевірка роботи стільникового модему (при наявності);
Авторизований сервісний центр має у своєму розпорядженні:
- Необхідне метрологічне та ремонтне обладнання;
- Сервісне програмне забезпечення Sokkia;
- Склад оригінальних запасних частин;
- Кваліфікованих спеціалістів, що проходять навчання та підвищення кваліфікації на підприємствах Topcon, Sokkia;
- Нові версії ПЗ.
Увага!
ГНСС-приймачі, що не пройшли щорічне ТО в авторизованому сервісному центрі ТОВ "УКРГЕО-ПРОЕКТ", знімаються з гарантійного обслуговування.